29 października 2012

Podsumowanie zakupów z gazetki Marki Własne Rossmanna (28.09-25.10.2012))

Dzięki tej skumulowanej promocyjnej gazetce marek własnych Rossmanna zakupiłam produkty, których dotychczas jeszcze nie miałam a zależało mi żeby je wypróbować, więc nadarzyła się ku temu idealna okazja ;) Oby więcej takich takich gazetek- ale proszę nie częściej niż raz na pół roku, bo pójdę z torbami:D



A zakupiłam:
Od lewej do prawej w pierwszym rzędzie:
  • łagodny szampon Migdały i Jojoba dla wrażliwej i podrażnionej skóry Alterra 6,99 z 9,49
  • szampon nadający połysk Morela i Pszenica Alterra 
  • szampon dodający objętości Papaja i Bambus Alterra 
  • żel pod prysznic Kwiat pasji i Brzoskwinia Wellness&Beauty ok. 3,50 z 5,99
  • lotion do ciała Pomarańcza i Owoc Pasji Wellness&Beauty ok. 4 z ok. 6
  • rękawiczki pielęgnacyjne For Your Beauty 7,99 z 9,99
Drugi rząd:

  • mydło do rąk w płynie Pomarańcza i Mango ok. 3,50 
  • odżywka nawilżająca Granat i Aloes Alterra 6,99 z 9,99
  • balsam do pielęgnacji wrażliwej skóry Isana Med ok. 4 
  • krem do rąk Granat i Aloes Alterra 5,69 z 7,99
  • zapas mydła do rąk Pomarańcza i Mango 2,99 z 4,49
  • zmywacze 125 ml: zwykły różowy bez acetonu i 2 x zielony o zapachu migdałów- każdy po 1,99 z 3,99
 Nie wszystkie ceny dokładnie pamiętam niestety ;) Jak widać mam co testować w najbliższym czasie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)