27 października 2012

Zakupy u rani-art

Poczyniłam ostatnio zakupy u Rani-art na allegro, ale sprzedawczyni ta ma też swój sklep internetowy. W oko wpadła mi maska Henna Treatment Wax za 9,50 i chciałam coś jeszcze dokupić z rzeczy, z którymi nie miałam wcześniej styczności i przetestować coś nowego w moim obecnym szale zapuszczania włosów ;)



Dokupiłam od dawna wzbudzający moje zainteresowanie sproszkowany imbir Kapoor Kachli oraz olej Veola Real Coconut, o którym nie znalazłam żadnej opinii nawet na zagranicznych stronach- jedynie zdawkowe opisy, już niedługo o nim napiszę, bo stosowałam go już kilkakrotnie pomimo obecnej kuracji moim ukochanym Jantarkiem ;) P.S. na zdjęciu już widać dość tłustą etykietę, bo zdjęcie robiłam po jednokrotnym użytku ;)

Testy Henny i Kapoor Kachli będę zaczynać od listopada, zamierzam się skupić się wtedy na samych wcierkach itd. odstawiłam już suplementację- ostatni raz brałam CP co jest uwidocznione w kwartalniku.

Jeśli chodzi o same zakupy u Rani-art przesyłka była błyskawiczna i na pewno będę jeszcze zaglądać na jej aukcje, ale kupię coś najwcześniej w styczniu- w listopadzie i grudniu podjęłam decyzję o 100 % oszczędzaniu- 0 nowych kosmetyków i ubrań oraz wcielaniu w życie akcji Denko.

2 komentarze:

  1. Witam, wpłaciłem pieniądze na Secret Soap Maseczka na twarz pomarańcza z kurkumą - transakcja (6715893300) za kwotę 17,90 - sposób dostawy list polecony ekonomiczny 7,15 zł. i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem towaru. Proszę o dostawę lub zwrot gotówki na konto z kk z której nastąpiła płatność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)