3 listopada 2012

Denko październikowe


Moje denko październikowe:
  • szampon Schauma Extra Owoc i Witamina 400 ml -> z jednej strony cieszę się, że w końcu udało mi się zdenkować jakiś szampon z SLES, ale akurat nie ten- uwielbiam jego owocowy zapach, dobrze, że mam taki 250 ml jeszcze w zapasie!
  • podkład L'Oreal True Match N1-> starczył mi na 5 miesięcy ;) Tak, tak on już jest zużyty, choć wygląda zupełnie jak nowy podkład;) 
  • peeling enzymatyczny Ziaja Ulga- a raczej co z niego zostało po rozcięciu
  • odżywka do włosów i skóry głowy- zasadniczo z kuracji lipcowej zostało mi w nim tak z 1 cm, ale teraz go skończyłam i obecnie z kuracji październikowej zostało mi dokładnie też 1 cm na dnie;)
  • Iwostin Sensitia żel do mycia hypoalergiczny 300 ml- to już mój 4 zdenkowany taki żel, wersja 300 ml starcza mi do wyłącznie mycia twarzy dokładnie na 6 miesięcy

Jestem zadowolona z takiej ilości skończonych kosmetyków, mój projekt wykańczania zapasów jak najbardziej jest realizowany, zwłaszcza po kilku miesiącach zastoju, gdzie ciągle mnożyły się kosmetyki a nic nie ubywało...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)