27 listopada 2012

Mega Krzem z metioniną Avetpharma



O tabletkach Mega Krzem napiszę wyjątkowo krótko:

  • nie zaobserwowałam jakiegokolwiek wpływu na włosy-> zarówno na ich kondycję jak i przyrost, a szkoda, bo na to właśnie dzięki nim liczyłam 
  • za to tabletki te mają zbawienny wpływ na moje paznokcie- przyspieszają mi ich wzrost i powodują, że są one naprawdę mocne- nie muszę brać np. 30 tabletek by poczuć różnicę, wystarczy mi kilka i już są niesamowite mocne (nawiasem mówiąc na moje paznokcie działa tylko suplementacja- nigdy żadna odżywka nie wpłynęła na ich kondycję)
  • ich działanie na paznokcie oceniam jako takie same jak Vitapil
  • ich małą wadą jest smak- polecam popić obficie wodą, bo bez tego zostaje okropny posmak w ustach
  • zapłaciłam za nie w promocji na dozie, ok. 10 zł- za 60 tabletek to naprawdę tanio
  • na pewno przy problemach z paznokciami do nich wrócę! ;) 

SKŁAD:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)