29 grudnia 2012

Zakupy Rossmann i Golden Rose



W końcu pojawiły się olejki Alterry w nowym opakowaniu z pompką, na które długo czekałam, bo tych w poprzedniej wersji nie udało mi się kupić- jak zaczęłam się interesować olejowaniem włosów to akurat zostały wycofane. 

1) Lakier Wibo Extreme Nails nr 489, 5,99 zł
2) Lakier Golden Rose Rich Color nr 26-uwielbiam takie wyraziste kolory, identyczny miałam kiedyś z Essence ;) 6,90 jestem szalenie ciekawa jak będzie się sprawował ten lakier, z tej serii jeszcze nie miałam żadnego ;) A mam na oku jeszcze parę kolorów ;)
3) Krem do rąk Synergen- aktualnie w promocji za 2,29 zł
4) Olejek Alterra Papaja i Migdał 17,99 zł




A przy okazji wklejam zdjęcia moich zakupów Rossmannowych z promocji - 40 % na kolorówkę, która obowiązywała w dniach 22.11. - 28.11. ;) Jakoś nie miałam wtedy weny do robienia posta na ten temat, bo o ile na początku tej promocji było dość luźno i mogłam w spokoju sobie kupić to co chciałam to przy drugiej wizycie ostatniego dnia trwania promocji to był prawdziwy koszmar- kilka kobiet przy jednej szafie, zmacane pełnowartościowe kosmetyki, duże braki w asortymencie. I właśnie w ten sposób moja obietnica niekupowania kosmetyków w listopadzie i w grudniu upadła z kretesem, bo mój ukochany podkład był wtedy na tyle tani, że szaleństwem by było nie zrobienie sobie zapasów ;)) 


2 ostatnie zdjęcia nieszczególnej jakości, bo u mnie ostatnio jest taka paskudna pogoda, że żadne zdjęcia nie chcą ładnie wyjść i dobrze oddać kolorów.




1) Szminki: Rimmel Renew Coral Soft nr 600 (14,39 zł), Manhattan Perfect Creamy & Care 34N (9,59 zł)
2) Podkłady True Match L'Oreal N1 każdy po 33,39 zł
3) Lakier Wibo Extreme Nails nr 177 (3,59) -> pierwszy raz od dawna się przełamałam i kupiłam lakier w Rossmannie, zasadniczo tego unikałam, bo zawsze trafiałam na zaschnięte buble
4) Tusze: Wibo Growing Lashes (5,79 zł) i Miss Sporty Fabulous Lash Curved Brush (6,59 zł)

W nawiasach ceny po obniżce - 40 % 



Rimmel Soft Coral i Manhattan 34N

4 komentarze:

  1. Też się właśnie zaprzyjaźniam z olejami. Właśnie ta allerra papajowa jest na moich włoskach po raz trzeci. Zaraz lecę zmyć:)

    http://box-with-colours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci ten olej służy?:) Ja zacznę z nim testy dopiero pod koniec stycznia, bo mam dość mało czasu teraz na oleje, ale już się nie mogę doczekać

      Usuń
    2. Kiedy wrzucisz zdjęcia tego lakieru z Golden Rose?:) Jestem bardzo ciekawa opinii o nim.

      pozdrawiam

      Usuń
    3. Pod koniec tego tygodnia mam nadzieję, że mi się uda ;-)

      Usuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)