6 lutego 2013

Mleczko do ciała Alterra Pomarańcza i Wanilia- w oczekiwaniu na nowe balsamy Alterry

 


Wariant Pomarańcza i Wanilia- popularnie nazywany sernikowym, kupiłam we wrześniu kiedy był jeszcze w Cenie na Do Widzenia w Rossmannie za 5,99. 
Używałam go od września a właśnie dziś go zdenkowałam- oczywiście nieregularnie, bo był trochę zbyt tłusty. 
Moja recenzja wyglądałaby zupełnie inaczej gdyby nie to, że żele Isany pod prysznic przesuszyły mi skórę i to on mnie uratował, codzienne wsmarowywanie go wybawiło mi od uczucia dyskomfortu i ściągnięcia skóry. Wcześniej używanie go strasznie mnie męczyło, ponieważ był zdecydowanie za gęsty, pozostawiał biały nalot, wchłanianie się trwało wieki, a i tak nie wchłaniał się w 100 %, jeszcze rano budziłam się z tłustą warstewką.
Nadal uważam zapach za obłędny, po kilku godzinach jeszcze się utrzymywał na skórze a za ogromną wadę to, że nie można go postawić na wieczku i że czas jego spływania doprowadzał mnie do szewskiej pasji, opakowanie jest sztywne i przez to nie wyciskało się go łatwo.

Po tym nieszczęsnym przesuszeniu skóry wchłaniał się natychmiast, nie było tłustej warstwy i jego używanie stało się wielką przyjemnością. 
Obecnie inne warianty zapachowe balsamów Alterry są w Cenie na Do Widzenia za 4,19 zł. A są to brzoskwinia i liczi, trawa cytrynowa i morela oraz bezzapachowy.

Polecam każdemu kto ma bardzo suchą skórę świetnie sobie z nią poradzi ;) Choć spotykam się z recenzjami dziewczyn, że nie nawilża w ogóle, u mnie jak wspominałam sprawdził się świetnie w kryzysowej sytuacji.

Jestem bardzo ciekawa czy te nowe balsamy będą równie tłuste czy jednak lżejsze i przede wszystkim jakie będą warianty zapachowe ;) Szczerze mówiąc chciałabym zmiany opakowania na takie by jednak można było postawić balsam na wieczku.

Skład:


wygląda imponująco: olej sojowy, masło shea, glicerynę, olej z avokado, olej ze słodkich migdałów, olej z pestek brzoskwini, olej z nasion słonecznika--> ALE osobiście wg mnie właśnie dlatego jest to straszny tłuścioch w myśl zasady co za dużo to niezdrowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)