9 lutego 2013

Podsumowanie ostatnich 4 miesięcy zapuszczania włosów (kwartalnik)

Odnotowanie po raz trzeci pod rząd 1 cm przyrostu lekko mówiąc nie uszczęśliwiło mnie. Ciągle szukam różnych specyfików, stosuje je zgodnie z zaleceniami producenta i jak na złość standardowy 1 cm miesięcznie :( 

Październik był miesiącem Jantara--> 2 cm
oczywiście tego o starym składzie, tego o nowym jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Jantar jak zwykle spisał się świetnie i niedługo stracę cierpliwość chyba i będę stosować tylko jego 


Listopad: Kaapor Kachli --> 1 cm 
tutaj akurat się tego spodziewałam, od samego początku miałam bardzo sceptyczne nastawienie do tego specyfiku


Grudzień: Capitavit--> 1 cm 
wytrwale się z nim męczyłam co 3 dzień, a mimo to znów odnotowałam taki marny przyrost, a po nim oczekiwałam bardzo dużego przyrostu- jednym słowem duże rozczarowanie rozczarowanie 


Styczeń: maska drożdżowa Babuszki Agafii --> 1 cm
miałam co prawda mało czasu i użyłam jej tylko kilka razy, więc muszę jej poświęcić więcej czasu by coś napisać jednoznacznie
 

Długość włosów na dzień 8.02.: 34 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)