14 kwietnia 2013

Vamp it: lakier Speed Dry avon



Vamp it to wg mnie mały koszmarek- do pełnego pokrycia bez prześwitów potrzebne były 3 warstwy. 
 Zaczęłam się nim malować rano przed wyjściem z domu, ale nie sądziłam, że zejdzie mi więcej niż 10 minut- jednak się przeliczyłam, bo zajęło mi to aż 35 minut... Dlaczego? Jest bardzo gęsty... Speed dry to on jest niestety tylko na skórkach, bo jak tylko spłynęła go odrobina na skórkę to natychmiast zasychało, nawet nie było czasu na reakcję by to poprawić. Ogólnie jestem zadowolona jedynie z trwałości- 3 dni oraz koloru- nasycone bordo ;-)




Idealnie nie jest, ale przy tym jak się namęczyłam przy malowaniu to lepiej być nie mogło... ;-)



13 komentarzy:

  1. Zupełnie nie mój kolor.
    Nie lubię zbyt gęstych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nienawidzę wręcz, nie potrafię się nim ładnie pomalować :( A kolor akurat bardzo w moim stylu ;-)

      Usuń
  2. Kolor za ciemny jak dla mnie. No i kiepsko, ze tak słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciemnych kolorach trzeba się przede wszystkim dobrze czuć, ja bardzo lubię, ale teraz zbliża się cieplejsza pora, więc będę już używać pasteli ;)

      Usuń
  3. szkoda, pokrycie to aż 3 warstwy i że gęsty:)aleee.... kolor rzadko spotykany, bardzo mi wpadł w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest bardzo oryginalny, ale Avon naprawdę się nie popisał!
    odcienie mają naprawdę fajne, ale jakość skutecznie mnie odstrasza. :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni w tym przypadku to i tak dobry wynik, bo inny z tej serii Speed Dry wytrzymał 1 dzień ;-) Ja w sumie i tak co ok. 3-4 dni zmieniam kolor, więc dla mnie wystarczająco, ale zdaję sobie sprawę, że im dłuższa trwałość tym lepiej, bo nie każdy chce tak często malować paznokcie ;))

      Usuń
  5. Wolę nieco jaśniejsze odcienie lakierów ;) Uh, nie lubię czekać długo zanim mi wyschnie lakier ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie kolor cudowny! uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to z tego, co widzę, lakiery Avon'owskie nie zmieniły się od czasu, kiedy coś ostatnio z tej firmy kupiłam. Kolor sam w sobie jest bardzo mocny, nawet mi się podoba. Nie mam jeszcze takiego :D Ale niestety nie przepadam za lakierami z Avony, własnie ze wzglądy na tą ich gęstość, ale też są mega nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niestety gęste, ale jakoś jestem od nich uzależniona ;-)

      Usuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)