4 grudnia 2013

Lakiery Sensique: Autumn Sky (177) i Gray Mist (178)

Wciąż dokupuję nowe lakiery Sensique, z najnowszej jesiennej kolekcji skusiłam się na 3 odcienie: Gray Mist, Autumn Sky i Forest Green (na zdjęciu górny prawy róg), ale tym ostatnim nie miałam jeszcze okazji malować paznokci ;)


Oprócz tego dostępne są: Brown Leaves, Wild Red Fruis i Gossamer.




Autumn Sky to nasycony niebieski kolor, akurat jego nazwa jest idealna ;) Posiada dodatkowo odrobinę ciemniejszy niebieski shimmer niż barwa lakieru, który w naturalnym świetle nie jest widoczny, dopiero wieczorem w sztucznym go widać, ale jest niesamowicie delikatny i trzeba się wpatrzeć co mi bardzo odpowiada ;) 
Dość wodnisty, malowało mi się nim dobrze, a czas schnięcia umiarkowany przy pierwszej warstwie, znacznie dłuższy przy 2 ;) Wytrzymał na moich paznokciach bez żadnych topów 4 dni. 



Gray Mist na pierwszy rzut oka to dla wielu nudna szarość. Ja akurat jestem jej fanką, 4 lata temu malowałam tym kolorem paznokcie na okrągło ;) Również posiada delikatny shimmer, tym razem jaśniejszy niż kolor lakieru, ale podobnie jak wyżej widoczny tylko w sztucznym świetle, ale dodaje to uroku temu lakierowi. 
Wytrzymał na moich paznokciach 6 dni! ;) Także bez użycia topów. Również dość wodnisty, ale malowało nim mi się nim lepiej niż Autumn Sky i dodatkowo wysechł błykawicznie, same superlatywy ;) Na zdjęciu dwie warstwy.


Dostępne w Drogerii Natura. 5,99/8 ml.

39 komentarzy:

  1. Ten niebieski jest śliczny :)) I jaką ładną nazwę ma - idealnie dopasowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś zielony (?) lakier z Sensique i niestety strasznie szybko się rozwarstwił oraz zgęstniał, nie dało się nim malować, od tamtej pory nic nie kupiłam od nich z szafy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam koło 10 ich lakierów i faktycznie się tak zachowują jak długo poleżą i ktoś je pootwiera w drogerii, więc musiałaś na taki trafić ;))

      Usuń
  3. Całkiem ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi żaden nie przypadł do gustu, coś mi się w nich niestety nie do końca podoba. poza tym, właśnie sobie uświadomiłam, że nie posiadam żadnego lakieru tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieskie lakiery już mi się opatrzyły, ale o szarym ostatnio myślałam, więc chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba ładnie wyglądają na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nie korzystałam. Pierwszy kolor jest rewelacyjny :) Obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jasniejszy szary z tej kolekci,wedlug mnie spoko ale sie nie wyroznia

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz co, w buteleczkach wyglądają strasznie nieatrakcyjnie, ale na Twoich paznokciach prezentują się pięknie! :) ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski do mnie przemówił bardziej niż ten szary:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieski wygląda cudnie, szarość podoba mi się ciutkę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała kolekcja to raczej nie moje kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jeden lakier sensique, ale ma dość nieporęczny pędzelek. Nie wiem czy wszystkie takie są, czy tylko te z mojej serii, ale bardzo nie lubię malować nim paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa mi się podobają, niebieski mam bardzo podobny w odcieniu z wibo last shining, no albo mi się wydaje , a w szarości trzeba umieć dostrzec to coś, ja lubię szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten szary fajny, widzę te drobinki :) Też nie tak dawno malowałam tylko na szaro paznokcie :PP

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam szarego, jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne paznokcie, niebieski lakier wygląda na nich świetnie (w buteleczka faktycznie wygląda mało atrakcyjnie). Na moich paznokciach, niestety, lakier wytrzymuje góra dzień :( A robię wszystko co zaleca internet!
    PS: Chciałabym zaprosić Ciebie, was do odwiedzenia bloga mojej koleżanki (mojazielonakawa.edu.pl). Jeśli liczy się to jako spam, to z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. W szarościach nie gustuję, ale podoba mi sie niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gray mist mi sie podoba P.S piękne paznokcie :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolorki :] Jeden ładniejszy od drugiego :)
    Mi chłopak kupił Brown leaves :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam te lakiery dopiero jakoś ostatnio, ale nic nie wpadło mi w oko. mam wrażenie, że Sensique wypuszcza linie bardzo bezpiecznych, mało oryginalnych kolorów... i to wszystko gdzieś już było i przetoczyło się przez moje lakierowe pudełko. strasznie wybredna jestem :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)